Hero and Heroin saya

Talk Show > Hilal Asyraf

1 minggu saya dengar komander - komander lain sebut nama si Hilal Asyraf ni.. Rupanya pasal talk show Sinar Kepimpinan Al- fateh Hilal Asyraf ni..


Malam tu kami serba hitam merah gitu, yang ladies- ladies berjubah hitam bertudung merah manakala si gentle - gentleman berkemeja hitam dan bertali leher merah..
perhhh..
sejuk mata memandang tau
Banyak cantik banyak hensem malam tu macam nak raya pun ada ^_^


Malam tu beliau menceritakan tentang siapa sebernanya Muhammad al-fateh dan zaman kegemilangannya..

Lepas je ceramah tu habis, ape lagi!
bergambar lah kami ^_^

saya yang semakin bulat ^_^


Roomate saya yang sangat cantik menarik tertarik kau memang da bomb!

si qayyum yang suke melawak

Mereka mereka  yang merupakan kaki gambar !

Komander yang paling pemalu :p



kat luar dewan utama
n

n

n

last but not least

family JPAM saya !


Dan alhamdulillah ,syukur ke hadrat ilahi event komander pada sem ini berjaya dan amat membanggakan ! Hope sem sem seterusnya akan ada event sebegini ^_^
itu sahaja perkongsian saya pada malam ini
Nite  uolls 
Assalamualaikum wbt .



Sharing is Caring kan ? ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...