Hero and Heroin saya


Good Morning si kacak - kacak dan si cantik - cantik semuanya !

(poyo je kat bawah pokok tu kan)

okay dah, ini bukan awie nak poyo poyo bagai, ini cik usema eusoff okay :)
pagi yang indah lagi nyaman ni sepatutnya usema keluar jenjalan dengan budak comel kat bawah ni..


tapi tapi tapi..
cancel pulak, alahai..
so usema pun membawa kesedihan yang besar bak ibu mengandung 9 bulan membawa diri kembali ke katil  kesayangan dengan harapan boleh lah enjoy 2 or 3 bab mimpi lagi..
setibanya di pintu, tiba - tiba pulak terpandang laptop yang kurus keding ni haa..
so sekarang usema sedang menaip apa yang terlintas di fikiran..
tak jadi nak tido dah.. hehe

Oh ye!

semalam termimpikan BFFFFFFFFFF (bape kali F daa) usema yang sedang giat menuntut ilmu di Kedah sana.
Maybe kerana rindukan anna kot !
Lagupun dah lama tak bersua, namun dekat je di hati mak ni
anna, silalah baca entry ni ye !

ANNA , I MISS YOU !!





Sharing is Caring kan ? ^_^

2 comments:

Mohd Fauzli said...

suka tgk gambar bawah pokok tu...

usema eusoff said...

pokok tu sekitar muzium terengganu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...