Hero and Heroin saya

Rindu roomate k141

kadang kala hati rasa rindu kat roomate aku yang sekarang ini seronok meluangkan masa - masa berharga dengan family masing - masing.

bukan beerti aku ni boring dengan family aku, aik aik aik..

jangan ngade ngade salah sangka okay..

cuma tiba - tiba rasa rindu dengan si adik ana yang tiap - tiap hari tengok cerita korea dengan aku, si arni syuhada yang selalu melemparkan senyuman manis kat aku tiap kali dia bangun tido dan si cantik kak izzah yang hari - hari buat aku geram dengan kecomelannya itu..

Alhamdulillah, syukur dengan apa yang ditetapkan oleh Allah swt, roomate aku sem ini ialah yang terbaik sepanjang aku menuntut di Uitm kesayangan.

Boleh katakan hari - hari tanpa mereka amat la tak ceria ! 

To Arni Syuhada si umi, Farhana si adik dan Kak izzah yang comel, usema rindu korang !





Sharing is Caring kan ? ^_^

2 comments:

ARNI SHUHADA said...

Rindu ummi Shuhada ke? he he. Nanti Jumaat ni, insya-Allah, ummi balik kolej. Sabar ye Long! =P

*uik uik, spell nama ummi salah! tetttt! puk kang. Shuhada lah. :D

usema eusoff said...

hahaha... umi ! terbace pulak.. malu mak :D ngeee.. ala umi.. people makes mistakes ! ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...